گناهان یک شهید 16 ساله

 گناهان یک شهید 16 ساله

در تفحض شهدا ، دفترچه یادداشت یک شهید 16 ساله ای پیدا شد که گناهان هر روزش را در آن یادداشت می کرد ، گناهان یک روز او این بود :

1-سجده نماز ظهر طولانی نبود .

2- زیاد خندیدم .

3-هنگام فوتبال شوت خوبی زدم که از خودم خوشم آمد .

راوی در سطر آخر اضافه کرده بود که : دارم فکر می کنم چقدر از یک پسر 16 ساله کوچکترم ...

 

 



خدا می داند اگر پیام شهدا و حماسه های انها را به پشت جبهه منتقل نکنیم گنه کاریم . . .

نظرات شما عزیزان:

نوکر شهدا
ساعت11:22---24 ارديبهشت 1391
گناهان یک دائم الخطای 22 ساله:
1- صبح واسه نماز تنبلی کردم و بیدار نشدم و نماز صبحم قضا شد
2- تا نزدیکی اذان ظهر خوابیدم
3- توی مسیر خونه تا دانشگاه به هزار و یک چیز فکر کردم جز خدا
4- نگاه خودم رو کنترل نکردم
5- توی دانشگاه به خاطر یه موضوع کوچیک عصبانی شدم و از کوره در رفتم و صدام رو بلند کردم و پام رو از گلیمم بیشتر دراز کردم
6- پشت سر رفیقم حرف زدم
7- غیبت خیلی ها رو کردم
8- گوش به خیلی حرفای نامربوط دادم
9- از زیر کارهام در رفتم
از نوشتن بقیش خجالت میکشم
10- . . .
.
.
.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط پلاک